Posilování

  • Vašek
  • Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
Více
30. lis 2016 00:20 #1785 od Vašek
Posilování vytvořil uživatel Vašek
Dobrý den. Zajímalo by mě jak je to s posilováním? Mám díky MG nějaký pevný strop, který když překročím začne se nemoc projevovat? Nebo to souvisí s mou fyzickou kondicí a pokud budu zátěž přidávat postupně tak aby pro mě tréning nikdy nebyl extrémně náročný měl bych být schopen zvládnout stejnou zátěž jako zdravý člověk?
MG mám od 13 let. Nástup byl docela rychlý a došel až do akutního záchvatu dušnosti. Po řadě plasmoferóz a operaci se můj stav zlepšil. Už po pár letech sem byl naprosto bez jakékoliv léčby. Je mi 24 let, jsem vysokoškolský student, při studiu pracuji, aktivně sportuji, alkohol si neodříkám. Jinými slovy ať jsem dělal cokoliv MG byla v klidu. Po 11 letech od propuštění z nemocnice jsem před dvěma týdny poprvé ucítil nějaké příznaky. Stalo se tak při tréningu. Crossfit dělám pár měsíců a žádné problémy nebyly, po přesunu do pokročilého oddílu, kde se náročnost skokově drasticky zvýšila se mi při zatím nejtěžšího tréningu co jsem kdy zažil začaly "kousat" mimické svaly a jazyk jsem měl jako z olova. Po přerušení zátěže příznaky odezněly. Dal jsem si 2 týdny pauzu a vrátil se na méně obtížné tréningy. Zatím bez problému, ale občas mám pocit, že mi tuhne jazyk, ale s artikulací problém nemám. Jestli tomu tak vážně je, nebo je to jenom projev mojí paranoie netuším. Předem díky za odpověď.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. pro 2016 22:20 #1786 od admin
Odpověděl admin pro téma Posilování
Myastenie se někdy po letech může "probudit" a nemusí to být v souvislosti s fyzickou zátěží, ta ale pochipitelně, pokud se příznaky slabosti objeví stav zhoršuje. Ve vašem případě je jistě rozumné zátěž snížit na rozumnou míru, kdyby se příznaky zhošily, po dohodě s ošetřujícím lékařem, není vyloučené, že něajou chvíli bude nutné brát symtomatické léky.
S pozdravem :)
dr. Piťha